Menu

مراکز و هزینه برگزاری آزمون سلپیپ

آزمون سلپیپ تا امروز در بیش از 60 مرکز معتبر در سراسر جهان برگزار می‌شود. با اینحال نزدیکترین مرکز به ایران در کشور امارات و شهر دبی واقع شده‌است. 
مرکز معتبر و جهانی ” پاراگون” در دبی، نماینده انحصاری و معتبر برگزاری آزمون سلپیپ در امارات است که هر ماه در حدود 4-5 روز را به این آزمون اختصاص داده‌است.

با وجود شرایط بسیار خاص و نظارت کاملی که مورد نیاز یک آزمون آنلاین در استاندارهای جهانی‌ست هزینه شرکت در این آزمون تنها 340 دلار است و تمامی لوازم الکترونیکی مورد نیاز برای آزمون آنلاین (سیستم کامپیوتر، هدفون، کیبورد و…) در محل برگزاری آزمون در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

با توجه به فراهم شدن امکان خودآموزی در منزل برای آزمون سلپیپ و اطمینان از استاندارد بودن سوالات و نظارت کامل بر برگزاری عادلانه و تصحیح منصفانه و بدون دخل و تصرف و رضایت تمام شرکت کنندگان از نتایج، هزینه سفر و هزینه شرکت در این آزمون معتبر و به روز بسیار به صرفه تر از شرکت در کلاس های هزینه بر آمادگی در داخل و صرف زمان طولانی درس خواندن برای آزمون‌های قدیمی مانند آیلتس است. با توجه به شکایت‌های بسیاری از شرکت کنندگان در آزمون‌های داخلی آیلتس مبنی بر نمرات غیر منصفانه و نیاز به شرکت در چندین آزمون تا رسیدن به نمره‌ی دلخواه، به نظر می‌رسد برای کسانی که از هر نظر به دنبال صرفه جویی در زمان و هزینه هستند و تصمیم قطعی بر گرفتن نمره‌ی عالی برای مهاجرت به کانادا را دارند، آزمون سلپیپ بهترین و تنها گزینه‌ی موجود و به صرفه است. 

به یاد داشته باشید اکثر متقاضیانی که در هر دو آزمون آیلتس و سلپیپ شرکت کرده اند، در آزمون سلپیپ نمره‌ی بهتری کسب کرده و سریعتر پذیرفته شده‌اند.

برای ثبت نام در آزمون سلپیپ در کشور دوبی با جستجو در گوگل شرکت‌های معتبری که اقدام به ثبت نام آزمون CELPIP می‌کنند را به سادگی می‌توانید پیدا کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط