Menu

دوره تضمینی خودآموز آمادگی آزمون سلپیپ

معرفی و دانلود آموزش زبان با هماهنگی صد در صد برای آمادگی آزمون سلپیپ – کاملاً خودآموز و تضمینی (غیرحضوری)

خودآموز تضمینی زبان برای آمادگی در آزمون سلپیپ (ویژه اعضا)

متاسفانه آزمون سلپیپ در ایران آنطور که باید شناخته شده نیست و در اذهان اکثر مردم اولین آزمون زبانی که برای مهاجرت خطور می‌کند آیلتس است و به علت همین ناآگاهی متقاضیان مهاجرت به کانادا بسیار متضرر می‌شوند زیرا که برحسب بسیاری از نظرسنجی‌ها و مقایسه‌ها آزمون سلپیپ به مراتب از آزمون آیلتس ساده‌تر است و متقاضی می‌تواند بواسطه منابع معتبر سلپیپ و خودآموز‌های انگلیسی به صورت Self Study  (خودآموز) در عرض چند ماه بدون نیاز به مدرس و کلاس‌های فشرده آموزشی، شخصاً نه تنها برای آزمون سلپیپ بلکه برای یک عُمر زندگی در یک جامعه انگلیسی زبان آماده شوند. چیزی که از ابتدا هدف این وب سایت بود!

بسیاری از متقضیان شرکت در آزمون سلپیپ CELPIP این پرسش را به طور مکرر از ما می‌پرسند که اگر بنا باشد برای این آزمون آماده شوند آیا حتما باید به کلاس بروند؟  یا اینکه می‌توانند به طور خودآموز Self Study آمادگی لازم را برای شرکت در این آزمون کسب کنند؟

به علت فراوانی این پرسش این مقاله را برای اعضای VIP سایت به همراه معرفی و دانلود بهترین و معروفترین کورس آموزشی زبان آماده کردیم که متقاضیان آزمون سلپیپ را از این سردرگمی خارج می‌کند و از ارجاع و معرفی آموزش‌های متفاوت و گوناگون خودداری می‌کنیم تا هدفمندی سازنده‌ای را ایجاد کرده باشیم تا متقاضی برای آمادگی در آزمون سلپیپ به تمام متریال‌های مورد نیاز خود در این وب سایت دسترسی داشته باشد و از جستجوی بی‌حاصل در منابع گوناگون دیگر بی‌نیاز شود.

همانطور که در توضیحات صفحه‌ی اصلی ذکر کردیم منابع آزمون سلپیپ، آموزش خودآموز انگلیسی نیست اما تمرینات متنوعی برای کسب آمادگی در آزمون سلپیپ ارایه می‌دهد که متقاضی را برای آزمون آماده می‌کند. از این رو برای اینکه متقاضی شانس خود را برای کسب نتیجه مطلوب در آزمون سلپیپ افزایش دهد در ادامه آموزش Self Study را به همراه دستورالعمل‌، زمانبندی و نحوه مطالعه معرفی می‌کنیم که نه تنها هماهنگی کامل و صد در صد با منابع امتحانی آزمون سلپیپ را دارد بلکه متقاضی با مطالعه مستمر  آن، مهارت و دانش انگلیسی خود را یکبار برای همیشه به کمال می‌رساند و از کلاس‌های متفاوت و گاهاً خسته‌کننده بی‌نیاز می‌شود. 

 

در وهله اول توجه داشته باشید که در بخش دانشنامه سایت می‌توانید تفاوت آزمون آیلتس با سلپیپ را مطالعه کنید.(کلیک کنید) اما لازم به ذکر است که برای شرکت در این آزمون نیاز به کلاس‌های حضوری بلند مدت نیست. زیرا که این آزمون با لهجه سلیس و روان کانادایی برگزار می‌شود و مبنای آن بر اساس مکالمات روزمره در یک جامعه کانادایی است. و حتی مطالعه منابع آزمون سلپیپ که در سایت قرار گرفته است تا حدی سلیس و روان است که متقاضی از مطالعه آن و تماشای ویدیوهای مربوطه کمال لذت را می‌برد. 

 

ما با بررسی بسیاری از خودآموزهای Self Study انگلیسی بهترین آموزش ممکن را در این مقاله برای شما در ادامه معرفی می‌کنیم که هماهنگی کامل با آزمون سلپیپ را دارد که نه تنها شما را برای شرکت در آزمون Celpip  آماده می‌کند بلکه مشکل انگلیسی شما را یکبار برای همیشه حل می‌کند!

مشکلاتی از قبیل:

 ← گرامر را می‌فهمم اما نمی‌توانم صحبت کنم!

   ← انگلیسی را میفهمم اما نمی‌توانم پاسخ دهم!

          ← صحبت می‌کنم اما تلفظم بد است!

                      ← به کلاس‌های مختلف رفتم اما نتیجه نگرفتم!

                                                  ← در بخش اسپیکینگ، رایتینگ، ریدینگ یا لیسنینگ ضعیف هستم!

 

در واقع آموزش انگلیسی‌ی که در ادامه به معرفی و نحوه مطالعه آن می‌پردازیم بیشترین انطباق در میان تمامی آموزش‌های انگلیسی با آزمون سلپیپ را دارد که اگر طبق دستورالعمل ارایه شده  به مطالعه آن بپردازید و همزمان پی دی اف منابع سلپیپ را مطالعه کنید غول‌های بزرگی چون آزمون و زبان را برای همیشه و کاملاً تضمینی از بین می‌برید! ما این تضمین را می‌دهیم که در صورت استمرار در مطالعه به بالاترین نتیجه مطلوب برسید.

این آموزش مشخصا به صورت کاملاً انگلیسی است و اگر سطح زبان شما در حد کتب دبیرستان هم باشد می‌توانید آن را مطالعه کنید و به مرور و به طور کاملا ناخودآگاه سطح دانش انگلیسی خود را همانند یک انگلیسی زبان ارتقا دهید. (حتی اگر در ابتدای امر، آموزش سخت به نظر برسد که هر سختی در نهایت آسان گردد). این آموزش کاملاً مبتنی بر سیستم یادگیری ناخودآگاه است و شما را در گیر و دار مفاهیم گرامری نمی‌کند و با داستان‌ها و مکالمه‌های سرگرم‌کننده، همان چیزی را که برای آمادگی در آزمون Celpip نیاز دارید به شما می‌‌دهد!  

 

ما سعی کردیم بر حسب زمانبندی مورد نیاز شما این آموزش را به دو بخش تقسیم کنیم  که در صورت صلاحدید و نیاز خودتان می‌توانید یک روش یا هر دو روش را انتخاب کنید که در ادامه تفاوت و دستورالعمل‌های مطالعه هر کدام را توضیح می‌دهیم.

در وهله اول در نظر داشته باشید که در کدام شرایط قرار دارید که بر اساس آنها روند یادگیری را آغاز کنید:

۱- من قصد مهاجرت به کانادا را دارم و برای شرکت در آزمون سلپیپ کمتر از ۶ ماه وقت دارم!

۲- من قصد مهاجرت به کانادا را دارم و برای شرکت در آزمون سلپیپ یک سال یا بیشتر وقت دارم!

ما چون معرفی و زمانبندی این آموزش را بر اساس نیاز متقاضی شرکت در آزمون سلپیپ پیاده کردیم حداکثر زمان را برای این دوره، یک سال و حداقل شش ماه و با میزان مطالعه دو ساعت و نیم  در روز و در دو بخش بر اساس این دو زمانبندی معرفی می‌کنیم که به طور کامل نیاز متقاضی  شرکت در آزمون سلپیپ را برآورده می‌کند که بر اساس زمانبندی خود می‌تواند آن را مطالعه کند.  

برای مشاهده ادامه مطلب باید عضو VIP سایت باشید که برای این امر حداقل باید یکی از منابع آزمون سلپیپ را خریداری نمایید. 

 

این محتوا برای اعضای ثبت نام کرده می باشد

اگر قبلا ثبت نام کردید وارد شوید!

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اشکان پورمحمدی
اشکان پورمحمدی
4 سال قبل

وای من به یکی از رفقا گفته بودم …. بهترین دوره آموزشی برای آماده شدن برای سلپیپ در کنار منابعه چون خودم مدت طولانی درگیرش بودم البته شما تفکیکتون فوق العاده بود خیلی ها شاید اسم این برنامه رو بدونن ولی اصلا نمیدونن چه گوهریه و این بخش بندی شما برای مطالعه با سلپیپ خیلی هماهنگه خیلی ها تو کل دنیا سالها کلاس زبان رفتن و جواب نگرفتن و با ….. مشکلشون حل شد

نفیسه
نفیسه
4 سال قبل

سلام من کمتر از ۳ ماه زمان دارم تا برای امتحان سلپیپ آماده شم به این زمانبندی شما میتونم در این زمان کم خودآموز آماده شم؟

Poori-Mostafavi
Poori-Mostafavi
4 سال قبل

پیش نیاز این دوره‌ای که قرار دادید و منابع سلپیپ چه چیزی هست؟

الهام
الهام
1 سال قبل

من هر اسکیل و‌۹ میخوام و الان روی ۷ و بیشتر مواقع ۸ میزنم لیسنینگ و ریدینگ ها رو به نظرتون با منابع شما میتونم یه نمره بالاتر بشم

مطالب مرتبط