Menu

برنامه‌ریزی تخصصی آمادگی برای آزمون سلپیپ

برنامه ریزی تخصصی آمادگی برای آزمون سلپیپ 

یکی از دغدغه‌های آمادگی در آزمون سلپیپ برای متقاضیان مهاجرت به کانادا، نحوه و برنامه‌ریزی مطالعه می‌باشد. همانطور که بارها ذکر کردیم آمادگی در آزمون سلپیپ مانند برخی از آزمون‌های متداول قدیمی نیازی به گذراندن کلاس‌های هزینه‌بر طولانی مدت ندارد و اساس آن بر پایه مطالعه خودآموز یا سلف استادی است.  از این جهت ما سعی کردیم تمامی امکانات و متریال‌های لازم را برای متقاضیان گرامی جهت آمادگی در این آزمون فراهم نماییم. که یکی از آنها برنامه ریزی تخصصی و انفرادی برای مطالعه و آمادگی برای شرکت در آزمون سلپیپ می‌باشد که برای این دغدغه مهم در مطلب «خودآموز آمادگی در آزمون سلپیپ» نیز منابع کمکی جهت تقویت پایه زبان انگلیسی افراد به همراه دستورالعمل مطالعه برای اعضا را پیشتر قرار دادیم که به همراه مطالعه و تمرین منابع، اقدام به افزایش پایه و سطح زبان انگلیسی خود نمایند تا شانس خود را برای کسب نتیجه مطلوب افزایش دهند. حتی اگر در سطح پایینی قرار دارند.

نحوه دریافت برنامه اختصاصی مطالعه جهت آمادگی در آزمون سلپیپ Celpip

اعضای ویژه (افرادی که منابع را خریداری کرده‌‌اند) می‌بایست فرم تعیین سطحی که در ادامه قرار گرفته است را پر نمایند و از طریق واتس اپ یا ایمیل مندرج در سایت برای تیم تحریریه سایت ارسال نمایند. پس از ارسال فرم مذکور، تیم ارزیابی مجموعه آی آر سلپیپ که متشکل از برترین مدرسان کانون زبان ایران می‌باشند پس از ارزیابی فرم تعیین سطح حداکثر تا یک روز کاری برنامه اختصاصی آمادگی در آزمون سلپیپ را برای متقاضیان ارسال می‌نمایند. لازم به ذکر است در صورتی که سطح و پایه زبان شما ضعیف می‌باشد نیز برنامه مختص به خود را برای افزایش سطح زبان به همراه مطالعه منابع اختصاصی سلپیپ دریافت می‌نمایید و از این بابت نیز نگرانی برای اعضای ویژه وجود نخواهد داشت.

فرم تعیین سطح جهت دریافت برنامه تخصصی آمادگی در آزمون سلپیپ 

 برای سهولت در ارزیابی فرم زیر را وارد برنامه‌ای نظیر Word کنید و پس از تکمیل فرم یک نسخه تکمیل شده با فرمت DOC یا PDF به ایمیل info@ircelpip.ir ارسال نمایید.

برای مشاهده ادامه مطلب باید عضو VIP سایت باشید که برای این امر حداقل باید یکی از منابع آزمون سلپیپ را خریداری نمایید. 

 

این محتوا برای اعضای ثبت نام کرده می باشد

اگر قبلا ثبت نام کردید وارد شوید!


اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم نبوی
مریم نبوی
4 سال قبل

سلام من دارم با برنامه ای که دادین آماده میشم برای امتحان. فعلا که راضی هستم. اگر مشکلی داشتم میتونم بازم ازتون راهنمایی بگیرم؟

مطالب مرتبط