Menu

آیا در کانادا نیاز داریم خودروی شخصی داشته باشیم؟ (حاوی نکات گرامری)

درسی که در این ویدئو رائه می‌شود پاسخ یکی از مهم‌ترین سوالات افرادیست که قصد زندگی در کانادا را دارند: آیا در کانادا نیاز به داشتن خودروی شخصی دارم؟

این ویدئو با اشاره به وسعت خاک کانادا و دور بودن دسترسی‌های محلی از یکدیگر، بیان می‌کند که  در شهرهای مختلف کانادا ، اگر در مرکز شهر زندگی نکنید ممکن است برای رسیدن به یک سوپرمارکت خیلی بزرگ که تمام مواد موردنیاز شما را داشته باشد، حدود 8 کیلومتر فاصله داشته باشید. در نتیجه نیاز به اتومبیل شخصی به نظر ضروری می‌رسد. البته وسائل حمل و نقل عمومی حتی در دورترین مناطق شهری موجود هستند اما برای صرفه‌جویی در زمانی که برای خرید کردن صرف می‌کنید، گزینه‌ی مناسبی به نظر نمی‌رسند.
اگر چه پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری هم گزینه‌های خوبی به نظر می‌رسند اما در صورتی که در حومه‌ی شهر زندگی کنید، هیچ پیاده‌رو یا مسیر دوچرخه‌سواری خارج از شهر برای شما درنظر گرفته نشده، درنتیجه مناسب نیستند.

همانطور که در توضیحات منوی «کانادا» ذکر شده است مباحث و ویدیو‌های این بخش در رابطه با زندگی روزمره در جامعه کانادایی است. در واقع اکثر ویدیوهایی که در این بخش قرار می‌گیرند توسط مولف و سازنده منابع (سهPDF) که در سایت قرار گرفته‌اند – ارایه شده است.

همانطور که به طور مکرر اشاره کردیم آزمون سلپیپ کاملاً منطبق با استاندارهای جامعه کانادایی طراحی شده است لذا مطالعه و تماشای مطالب بخش «کانادا» نه تنها شما را برای زندگی در جامعه کانادایی آماده میکند بلکه به طرز کاملاً چشم گیری آمادگی شما برای شرکت در آزمون سلپیپ افزایش می‌دهد!

واژگانی که در ادامه آماده است توسط تیم تحریریه سایت از ویدیوی مربوطه برای درک و دریافت متقاضی استخراج و تشریح شده است. لذا مطالعه آنها باید به همراه ویدیویی باشد که در ادامه مطلب قرار گرفته است.

— Grocery store: سوپرمارکت
— community: اجتماع، جامعه
— distance: مسافت
— how far: چه مسافتی
— kilometer: کیلومتر
— you do need a car: شما حتما نیاز به خودرو دارید

 do- does- did نکته استفاده از افعال کمکی در جملات مثبت

گرچه افعال کمکی معمولا برای تبدیل به سوال استفاده میشوند اما در مواردی برای تاکید میتوان از آن‌ها در جملات مثبت استفاده کرد.
مثال :

She does care about poor people

He did tell him the news

I do love to go to the park

— A bit : یه ذره

— Huge: خیلی بزرگ

— Second hand: دست دوم
— neighborhood: محله

جهت‌های جغرافیایی اصلی:

— North: شمال

— South: جنوب

— East:شرق

— West:غرب

جهت های جغرافیایی فرعی:

— North east: شمال شرقی

— North west:شمال غربی

— South east:جنوب شرقی

— South west:جنوب غربی

برای مشاهده ادامه مطلب و تماشای ویدیو باید عضو VIP سایت باشید که برای این امر حداقل باید یکی از منابع آزمون سلپیپ را خریداری نمایید. 

این محتوا برای اعضای ثبت نام کرده می باشد

اگر قبلا ثبت نام کردید وارد شوید!

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط